Lektorský tým společnosti


Jsme společnost sdružující tým lidí, kteří si za dlouhá léta praxe vybudovali úzkou návaznost na řadu
profesionálů z řad marketingu, managementu, IT, psychologie, produkce, médií a cestovního ruchu.

profile image

Mgr. Kateřina Jónová


Má soukromou praxi v oboru psychologické poradenství a diagnostika, zároveň sedmým rokem pracuje pro NÚOV Praha (dříve IPPP Praha) jako psycholog – specialista. Zaměřuje se na řešení problémových vztahů na pracovišti, personální problematiku, poradenství v oblasti vedení a řízení lidí, práci s problémovým kolektivem a se skupinou, individuální psychologické poradenství, diagnostiku a krizovou intervenci, zejména ve školním prostředí. Jako externí psycholog spolupracuje se společností Marlin s.r.o., kde provádí bilanční diagnostiku dospělých. Jedná se především o posouzení kompetencí pro optimální pracovní zařazení a osobnostně-výkonnostní profil klientů. Dříve působila 5 let jako učitelka psychologie a sociologie na SOŠ, VOŠ Mezinárodních a veřejných vztahů Praha. Je absolventkou výcviku v rodinné systemické terapii v IRT při FN Motol (cyklus A a B). Systemickou terapii praktikuje v rámci své soukromé praxe. Vysokoškolské vzdělání získala na Filozofické fakultě UK v Praze, v oboru psychologie a sociologie.

Zobrazit více ▼


profile image

Dr. Ing. Vít Buchta


V roce 2007 založil firmu Green plus s.r.o., zaměřenou na správu nemovitostí a provozování vlastního hotelu se školicím střediskem a na vzdělávání v oboru strategického managementu, marketingu a obchodní komunikace. O dva roky později otevřela firma Green plus s.r.o. Hotel Golf Garni v Mikulově se vzdělávacím prostorem pro cca 20 lidí, vybaveným veškerou technikou. Má dlouholetou praxi v cestovním ruchu (manažer, ředitel jednatel ve firmě Cedok Reisen GmbH marketingový ředitel Čedok a.s., majitel a ředitel Hotelu golf Garni v Mikulově, majitel a ředitel poradenské a interim manažerské agentury Green plus). Jako lektor zajišťoval nebo zajišťuje vzdělávací programy v mnohých společnostech. Například Hotel Prestige Znojmo, Hotel Maximus resort Brno, Hotel Clarion Congress hotel Praha, Sport hotel Dolní Morava, Hotel Golf Garni Mikulov, Hotel Zeeferer Dachstein Rakousko, Vinařství Taubenschuss Poysdorf Rakousko, INVIA CZ, Čedok Reisen GmbH Frankfurt am Main, Čedok a.s, Destination GmbH Wien, ŘSD, Česká pošta, Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

CV.docx
0,06 MB


Zobrazit více ▼


profile image

doc. Ing. Vladimír Chalupský CSc., MBA


VUT v Brně, VŠE v Praze – docent, 25 let odborné pedagogické praxe, přednášková činnost na českých i zahraničních univerzitách, na VUT v Brně se zasloužil o rozvoj e-learningu – předmět Strategický marketing je veden e-learningovou formou, v oblasti výzkumu se věnuje problematice marketingu, se zaměřením na tržní orientaci firem, člen týmu externích poradců provádějících validaci programu MBA pro Nottingham Trent University (UK), člen Českého institutu pro marketing a České marketingové společnosti. Ve své dlouholeté lektorské praxi se věnuje otázkám spokojenosti zákazníka a marketingovému auditu.

Zobrazit více ▼


profile image

David Kryštof, Ph.D.


Zkušený kouč v oblasti firemního poradenství a vzdělávání. Působí také jako jednatel pro firmu Eduscientas, s.r.o. Jako externí lektor pracuje pro firmy: Aliaves & Co., a.s., Europrofis, s.r.o., BIT CZ, s.r.o., ITO CZ, s.r.o. Od roku 2014 certifikovaný Terapeut EEG Biofeedbacku I. stupně. Od roku 2016 certifikace Associate Certified Coach (ACC) u International Coaching Federation (ICF). Mluví plynně anglicky a má pokročilou němčinu.

CV.pdf
0,17 MB


Certifikát.pdf
0,56 MB


Certifikát 2.pdf
1,09 MB


Diplom.pdf
0,22 MB


Diplom 2.pdf
0,41 MB


Zobrazit více ▼


profile image

Bc. Linda Kubačáková


Je absolventkou Ostravské Univerzity Filosofické fakulty se zaměřením na anglický jazyk. Na Univerzitě Nové Doby získala Linda znalosti a dovednosti z oblasti východních filosofií, meditačních technik, autohypnózy a hypnoterapie a dalších oborů zabývajícími se tématy myšlení, uvědomování a mystiky. V New Yorku absolvovala kurz Image&Style consultingu a Leadership výcvik v Dubaji. Své dlouhodobé zkušenosti jako stevardka a následně pak Cabin Service Director společnosti Emirates zúročuje v programech zaměřených na interkulturní management – kulturní, náboženská a etnická specifika a know-how při obchodování v multikulturním prostředí a dále pak v programech luxusní zákaznické zkušenosti – pro všechny subjekty, které usilují o zvýšení kvality poskytovaných služeb svým zákazníkům. Mluví česky, anglicky, rusky, německy a italsky. Zaměřuje se především na obchod se zeměmi Perského zálivu, Indie, Číny, Korei a Ruska.

CV.doc
0,53 MB


Zobrazit více ▼


profile image

Daniel Šmíd


Daniel Šmíd je uznávaným lektorem firemní kultury, korektního chování, moderní etikety, oblékání na úrovni a tvorby osobního stylu a firemní image. Pořádá semináře, workshopy a přednášky v Čechách, na Slovensku a v Rakousku. Jeho klienty jsou obchodní, servisní a poradenské firmy, pojištovny a banky, konzultační společnosti a také výrobní firmy. Vyučuje na univerzitách, konzultuje image členů a lídrů politických stran. Jeho vášní jsou pánské oděvy a moderní gentlemanství, kterému dedikoval svůj osobní i pracovní život. Potkat ho můžete také v krejčovství, kde navrhuje oděvy i kompletní šatníky mužů a žen. Pravidelně píše články do lifestylových časopisů a komentuje dění v oblasti etikety a oblékání v televizi, rozhlase i v tištěných médiích. Daniel prošel v minulosti několika obchodními a manažerskými pozicemi a právě na těchto zkušenostech jsou dnes postaveny jeho tréninky. Více jak osm let se věnoval zákazníkům v německy mluvících zemích, jako manažer exportu za čtyři roky se svým týmem položil základy obchodních afilací strojírenských firem ve více jak 40 zemích světa. Stál za úspěchem zisku prvního místa Živnostník roku 2010 v kraji. Své zkušenosti ve vyjednávání sbíral jako tajemník sektorových rad uměleckých řemesel a služeb a také jako tajemník pracovní skupiny kožedělného průmyslu v projektu Ministerstva práce a sociálních věcí.

CV.pdf
0,31 MB


Zobrazit více ▼


profile image

Dr. Sujit Chaudhuri, Ph. D.


Generální ředitel a majitel společnosti SCH Partner s.r.o., specializující se na poradenské služby v oblasti strategie a HR, kouč a lektor hovořící šesti jazyky. Vystudoval ČVUT v Praze se specializací na umělou inteligenci a expertní systémy. Ve studiích pokračoval na SQC Academy of Science v Budapešti, kde získal titul Ph.D v oboru Management, a na Budapešťské univerzitě ekonomických věd, kde své studijní zaměření směřoval opět do oblasti managementu. Absolvoval zde s doktorským titulem. Na akademické půdě setrval i po studiích. Od roku 1990 působil na Budapešťské univerzitě ekonomických věd jako docent. Po deseti letech přešel na Západomaďarskou univerzitu, kde jako docent působí na fakultě ekonomických věd dodnes. Spolupracuje s četnými dalšími univerzitami po celém světě. Paralelně s akademickou kariérou se věnuje své profesi i v prostředí obchodu. Jako konzultant pracoval v Maďarsku pro společnost Arthur Andersen, pokračoval jako seniorský konzultant v Consultant Hewitt Associates, kde měl na starosti projekty zaměstnaneckých výhod pro společnosti Astra Zeneca (farmaceutický průmysl), Reuters (tisková agentura) a Xerox CEE(fototiskový průmysl). Dále působil jako ředitel HR řešení pro Cogent Ltd. v Bratislavě, Budapešti a Praze. Vedl HR projekty pro Slovenskou poštu, Hankook, CEEHR, Ústav mezinárodních vztahů v Praze a SSRLZ. V roce 2004 založil společnost SCH Partner s.r.o., která se soustřeďuje na poradenské, vzdělávací a koučingové služby v oblasti strategického managementu podniku, motivace a loajality, podnikové komunikace, řízení a etiky, HR Marketing a HR Branding, CRM a na vytváření a implementace systémů spojených s HR. Dosud SCH Partner vedla či vede školení a poskytuje poradenství pro Maďarskou veřejnou televizi, First Title CEE (pojišťovnictví), SIXT Leasing AG (automobilový leasing), TEVA Pharmaceuticals, Swedwood (nábytkový výrobce), Energy Heating City Corp (tepelná korporace), Federal Mogul (automobilové součástky) a Berlin Chemie (farmaceutický průmysl). Úzce spolupracuje s mnohými organizacemi ve střední a východní Evropě a aspiruje na rozšíření sítě svých aktivit v dalších regionálních oblastech.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Bc. Marek Svoják


Odborný konzultant a kouč především v oblasti prodeje ve pharma businessu. Dlouhodobě působil ve společnosti Johnson&Johnson s.r.o. (divize Vision Care) jako KeyAccount Manager, později FieldCoachTrainer pro Českou republiku a Slovensko. V rámci působení na pozici FieldCoachTrainer byl zodpovědný za profesní růst a rozvoj prodejního týmu, podílel se na náboru zaměstnanců, jejich hodnocení a zaškolení a na implementaci CRM pro celý prodejní tým. Má velké zkušenosti s rozvojem klíčových zákazníků, tvorbou strategických plánů a koordinaci práce prodejního týmu. Vysokoškolský titul získal po absolvování Stavební fakulty na VUT Brno a Obchodně-podnikatelské fakulty Slezské univerzity Opava.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. David Kozel


Manažer provozu v oblasti strojírenské výroby, specialista na řízení výroby a projektové plánování. Vystudoval dopravní fakultu ČVUT se specializací na dopravní infrastrukturu a techniku. Po studiích v roce 2005 nastoupil do společnosti Motoco a.s., kde se během dvou let vypracoval z pozice zkušebního technika na manažera logistiky a technické přípravy výroby. V roce 2007 pokračuje na postu manažera a zástupce ředitele společnosti Motor Jikov Slévárna litiny, kde zodpovídal za plánování a řízení výroby a údržby i optimalizaci výrobních procesů. O dva roky později navázal jako vedoucí technické přípravy výroby spolupráci s firmou Magna Cartech. Do jeho kompetencí spadalo zavádění a vedení nových projektů (technický vedoucí projektu s investicí za 6, 3 milionu EUR), správa technické dokumentace a procesů změnového řízení a trvalého zlepšování. Od roku 2012 působil jako ředitel výroby společnosti ELFE, dodavatele zařízení pro offshore, oil & gas, mining a marine. Na starosti tady měl restrukturalizaci výrobního úseku, plánování řízení výroby, systematické zvyšování efektivity a jakosti výroby, zavedení strukturovaného řešení nekvality. Dále působil jako provozní manažer nové výrobní divize Aspera Technology, společnosti specializované na výrobu v oblasti zpracování plechu. Zodpovídal za vznik, rozvoj a řízení divize, vytváření výrobních strategií a jejich realizace, definování a zavedení interních procesů, řízení investic a tvorbu dlouhodobé divizní strategie a podnikatelského plánu.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Georgi Kolev


Samostatný lektor a konzultant vzdělávání, specialista na rozvoj dovedností zaměstnanců, trénink soft skills, tvorbu výukových materiálů a hodnocení rozvojových aktivit. Vystudoval zahraniční obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od roku 1994 působil ve společnosti Harramach a Partner Easy Learning Austria jako manažer pro Česko a Slovensko. Náplní jeho práce byla implementace strategie prodeje, získávaní nových zákazníků, tvorba tréninkových programů “šitých na míru” podle potřeb zákazníků a vedení tréninků. Po třech letech začal působit ve společnosti Kimberly-Clark Professional. Nejprve jako lektor pro střední a východní Evropu s odpovědností za vedení tréninků zaměstnanců v oblasti produktových znalostí a prodejních dovedností, vedení tréninků prodejců distributorů v oblasti produktových znalostí a za tvorbu tréninkových programů pro potřeby zavádění nových výrobků. Odtud dále pokračoval přes pozici manažera klíčových zákazníků pro střední a východní Evropu, manažera prodeje pro oblast střední Evropy (Česko, Slovensko a Polsko) až na post manažera tréninku a rozvoje. Zde měl na starosti hodnocení potřeb rozvoje dovedností zaměstnanců, tvorbu a implementaci training and development programů, přípravu a vedení tréninků v oblasti vedení lidí a motivace, koučování manažerských, prodejních, komunikačních a prezentačních dovedností, tvorbu individuálních rozvojových plánů, měření efektivity tréninkových programů na základě předem stanovených kritérií, implementace programu zaměřeného na zvýšení efektivity obchodního týmu a spolupráci s manažery týmů. Od roku 2008 se věnuje samostatné lektorské činnosti a poskytování konzultací v oblasti vzdělávání. Absolvoval kurzy Executive Couching, Selling a Leadership with NLP (PPI Business NLP, 2008, 2005, 2004, Velká Británie).

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Jaromír Strašák, MBA


Jednatel společnosti Angst + Pfister spol. s r.o., specialista na management obchodu a marketingu v oblasti konstrukčního a technického průmyslu, strategický manažer. Vystudoval strojní fakultu VUT v Brně, konstrukční obor dopravní a manipulační technika. V roce 2002 získal MBA titul na Nottingham Trent University – Brno Business School. Po studiích na VUT pracoval jako samostatný konstruktér strojů pro stavebnictví a zdravotnictví. V září 1993 nastoupil jako samostatný konstruktér a koordinátor do společnosti M. Schaerer AG ve Švýcarsku, kde měl na starost konstrukci, stavbu prototypů a start výroby operačních stolů nové generace ve Švýcarsku, zavádění výroby dílů v České republice a koordinaci dodávek z České republiky. V roce 1996 se stal jednatelem SR – TECH v Brně, pobočky rakouské společnosti v ČR. Pověřen byl jejím založením a vedením, dále zprostředkováním výroby ocelových výrobků pro stavebnictví pro rakouskou mateřskou společnost a dodávkami italských sendvičových panelů na český trh. Pokračoval jako obchodní a marketingový manažer a prokurista společnosti Geberit Brno a Geberit Slovensko. Zde byl odpovědný za obchodní a marketingové strategie, koordinaci obchodních podmínek ve střední Evropě, za růst prodeje a zisku, vedení prodejního týmu. Dále působil jako jednatel REIFF – Technik k.s., dceřiné společnosti německé společnosti, provozující velkoobchod s technickými produkty pro oblast průmyslu. Byl pověřen založením společnosti, vybudováním infrastruktury, vytvořením a vedením malého týmu spolupracovníků, průzkumem trhu a konkurence, přípravou strategií pro vybudování úspěšné pozice na trhu a budováním nových B2B odbytových kanálů. Od roku 2007 působí jako jednatel Angst + Pfister spol. s r.o., dceřiné společnosti významné evropské společnosti, zaměřené na odborný velkoobchod s technickými produkty pro oblast průmyslu s centrálou ve Švýcarsku. Jeho úkolem bylo založení společnosti a vybudování obchodního a technického týmu. Odpovídal za podporu stávajících zákazníků a dynamický rozvoj pozice na svěřených trzích akvizicí zákazníků nových. Absolvoval kurzy a semináře v České republice, Švýcarsku a Německu na témata: obchodní dovednosti, vyjednávání, osobnostní rozvoj, vedení lidí, coaching, týmová spolupráce a prezentační dovednosti u řady renomovaných institucí.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Jindřich Salajka


Generální manažer dceřiné společnosti K.T.-Kalttech s.r.o. v České republice, vyrábějící termoelektrická chladící zařízení; specialista v oblasti technického inženýrství. Vystudoval elektrotechnickou fakultu VUT v Brně, specializaci lékařská elektronika. Svá studia dále prohloubil při pracovně-studijním pobytu na oddělení klinického inženýrství v nemocnici při The Health Sciences University v Portlandu v USA. Po studiích nastoupil do SVIT Zlín jako inženýr údržby. Na tuto praxi navázal jako inženýr údržby biolékařského zařízení v USA. Poté pracoval jako manažer údržby pro společnost Ecco v Portugalsku a na Kypru, kde měl za úkol sestavit a vyškolit inženýrské týmy s cílem zefektivnit výrobu a zautomatizovat vedení. Pokračoval jako technický manažer pro Ecco na Slovensku, kde měl na starosti veškerou technickou problematiku při budování nové továrny - kolaudaci budovy, instalaci zařízení, trénink odpovědných zaměstnanců a operátorů. Poté působil jako generální ředitel Westfalia, s.r.o. v České republice, společnosti specializující se na výrobu a prodej kovových součástí pro automobilový průmysl. Dále byl jako manažer továrny společnosti Cooper-Standard Automotive ČR s.r.o. odpovědný za kvalitu výroby, dodávky, výnosy, úspory atd. Nyní působí jako generální manažer dceřiné společnosti K.T.-Kalttech s.r.o. v České republice, zaměřené na výrobu a prodej termoelektrického chladícího zařízení na trhy v Evropě, Číně, Austrálii, USA a Rusku. Odpovídá zde za finanční výsledky výrobních procesů, technickou a kvalitativní podporu výroby v Číně, technický rozvoj a strategický nákup součástek pro celou obchodní skupinu.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Marian Culek


Specialista na řízení výroby, řízení strojírenských provozů s 15letou praxí. Vystudoval VUT v Brně, fakulta strojní, obor konstrukce stavebních a transportních strojů. Plynule mluví anglicky, částečně německy. Svoji kariéru zahájil ve společnosti PEGAS NONWOVENS závod Znojmo v roce 1996 na pozici technolog a vedoucí provozu – výroba netkaných textilií meltblown. Po 3 letech řídí projekt výstavby nové technologie na výrobu netkaných textilií kombinací spunbond/meltblown technologií, v rozsahu cca 750 mil. Kč. Odpovědnost za rozběh technologie, řízení provozu, nastavení motivačních kritérií, plánování a řízení výroby včetně optimalizace procesů. Od roku 2002 působí ve společnosti POCLAIN HYDRAULICS v Brně na pozici vedoucí obrobny. Řízení výroby klíčových komponent pro výrobu pomaluběžných radiálních hydraulických motorů. V rámci projektu optimalizace procesů ve skupině se účastní benchmarkingu v dceřiných firmách ve Verberie (Francie) a Chicago (USA). Zavádění samostatných výrobních týmů (business týmů), nastavení KPI a motivačního systému. Zavádění štíhlé výroby, optimalizace procesů. Od roku 2005 pracuje pro AZ-Pokorný na pozici výrobního ředitele. Do roku 2011 řídí realizaci celkem 6 výrobních linek na výrobu nerezové vlnovcové trubky v rozsahu cca 50 mil. Kč. Zavádění provozu, nastavení motivačního systému, KPI. Po odštěpení obchodní společnosti AZ-Pokorný Trade v roce 2013 vykonává funkci generálního manažera AZ-Pokorný s.r.o. Podílí se na tvorbě firemní strategie, banchmarking v rámci dceřiných výrobních společností v Německu a Itálii. Optimalizace výrobních nákladů, optimalizace procesů.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Marián Zeman


HT Computers, a. s. – obchodní ředitel; IBM International Support Center, Information Technologies – obchodní manažer pro centrální Evropu, Střední východ a Afriku; IBM Slovakia – obchodní manažer, specialista na bankovnictví a finance. Specializuje se na oblast strategie designu, výběru a implementace informačních systémů, zkušenosti s krizovým managementem. Projektový manažer v oblasti IT, operační systém a rozvoj obchodní strategie.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Markéta Dostálová


Vedoucí týmu zákaznického centra Motorola s.r.o., projektová manažerka. Vystudovala Vyšší odbornou školu obchodní v Brně se zaměřením na mezinárodní obchod. Poté pokračovala na inženýrském studiu podnikových financí a obchodu na VUT v Brně. Za studií pracovala jako obchodní zástupkyně společnosti P.G.L.Thomas. Od roku 2001 byla koordinátorkou pro zahraniční studenty na VUT v Brně. Na starost zde měla komplexní přípravu pobytů zahraničních studentů, organizační zajištění v rámci celého akademického roku, řešení problémů, organizaci volnočasových aktivit, vedení International Students Club. Po šesti letech přešla do marketingové a organizační společnosti Via Perfecta na pozici projektové manažerky. Organizačně zajišťovala marketingové akce pro firmu Bosh – Junkers. Odtud pokračovala jako projektová koordinátorka a HR rekrutérka pro společnost Motorola s.r.o. Působila zde jako podpora veškerých činností náboru, na starost měla tvorbu profilů pozic, náborové kampaně, vedení výběrových řízení, spolupráci s univerzitami, kompletní výběr kandidátů, včetně jazykového testování. Od roku 2008 zde vede tým zákaznického centra pro region UK a rozvojové trhy. Odpovědná je za komunikaci s interními i externími zákazníky, řešení eskalací, výjimek a logistických stížností, úzkou spolupráci s pobočkami v jednotlivých zemích, reprezentaci na strategických poradách, reporting, vedení 10členného týmu, nabírání zaměstnanců, školení pro nováčky a specializované projekty.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Martin Rajnoch, MBA


Krizový a projektový manažer, generální ředitel společnosti MAXprojekt s.r.o., lektor, konzultant IS, specialista na IT oblast. Svá studia absolvoval na VUT Brno se specializací na informatické obory, na což navázal postgraduálním studiem v oboru Procesní řízení firem. Po tříleté praxi si svou specializaci prohloubil MBA studiem na Nottingham Trent University, zaměřeným na obchod, marketing, strategie firmy a manažerské techniky. Již za studií VUT působil jako školitel a projektový manažer v oblasti IS/IT. Pokračoval jako manažer týmu zaměřeného na sestavování a určení vhodných postupů vývoje systémů pro BIS. Na dalším postu působil jako ředitel internetové divize společnosti PK62 a.s., kde měl na starosti strategie pro internetovou divizi, přeorganizování a zprovoznění celé divize a vybudování obchodního oddělení. V letech 2005 až 2007 pracoval ve vrcholovém managementu společnosti MKR plus s.r.o. a dále jako krizový manažer pro KlinmamCzech s.r.o. Od roku 2003 je součástí vrcholového managementu Computer Agency o.p.s. s odpovědností za oblast kontroly a stanovování a uplatňování strategie společnosti. Od roku 2004 pak vede a řídí společnost MAXprojekt s.r.o. Je specialistou na Microsoft produkty, CRM systémy, internetové technologie a projektové řízení. Dále se věnuje koučování lidí, týmů obchodníků, metodám kontroly a nástrojům kontroly obchodníků. Je certifikovaným lektorem programu 3DStudio MAX. Externě spolupracuje s lektory VUT-Fakulty podnikatelské.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Milan Pařil


Milan se již 12 let věnuje vzdělávání a rozvoji lidského potenciálu. Realizoval vice než 450 tréninkových dní a více než 700 koučovacích hodin. Vzhledem k několikaleté manažerské praxi marketingového a obchodního ředitele, získal praktické zkušenosti v oblasti tvorby obchodní strategie, finančního řízení a investic a zejména pak vedení, rozvoje a motivace týmů. Posledních 5 let se Milan zaměřuje na exekutivní manažerský koučink a strategické řízení na úrovni vrcholových manažerů a majitelů firem. Se zaměřením na strategii řízení, nastavení vnitřních procesů a prostředí v organizaci. Cílovými segmenty jsou startup projekty, malé a střední podniky, korporátní organizace a státní správa.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Milan Vrbík


Vystudoval obor Design nábytku na Mendlově univerzitě v Brně. Během doktorského studia absolvoval různé odborné stáže v USA a ve Finsku. V postgraduálním studiu se zaměřil na oblast design-managementu a project managementu. Je certifikován dlešvýcarských stadardů IPMA a je členem výboru České manažerské asociace.Během let zrealizoval společně s jeho týmem desítky projektů a designových interiérů. Se svými návrhy se jako designér několikrát úspěšně umístil v soutěžích. V prvních letech působil na Mendelově Univerzitě, kde jako lektor vyučoval projektovýmanagement a společně s Borisem Hálou vedl ateliéry interiérového designu. V současné době se v design ATAKu věnuje převážně managementu a činnostem souvisejícím s rozvojem nových obchodních příležitostí a projektů.Od roku 2016 působí jako člen správní rady v nadačním fondu "Pro dětský smích".Milan je kreativec, systematik, organizátor, networker, životní požitkář, kuřák dýmky a doutníků, golfista a v neposlední řadě otec dvou dcer.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Patrik Szetey


Je nezávislý konzultant a Interim Manažer specializující se na oblast restrukturalizace společností, projektového manažmentu a business developmentu v oblasti stavebnictví a průmyslu. V současnosti pracuje pro firmu Pentar a.s. jako Senior Project Manažer, je spolumajitelem společnosti Slim BIM Services s.r.o. Vystudoval Stavební fakultu Žilinské univerzity v Žilině. Po ukončení studií působil od roku 2001 do roku 2004 jako projektant ve společnostech Dopravoprojekt a Terraprojekt v Bratislavě. Odtud přešel do společnosti PERI, Jesenice u Prahy - největší německé společnosti na výrobu, prodej a nájem systémů bednění a lešení. Zastával zde funkci specialisty pro oblast ocelových konstrukcí pro zastřešení a mosty, opěrných konstrukcí pro filmové kulisy a kruhových nádrží a také pozici zástupce vedoucího technického oddělení lešení. Na starosti měl jednání se zákazníky, návrhy technického řešení, technický dozor staveb a optimalizaci vytížení skladu. V roce 2007 nastoupil do OKZ HOLDING a.s., Praha. Působil zde jako projektový manažer, dále jako manažer oddělení přípravy a realizace zakázek a nakonec jako ředitel pobočky na Slovensku a člen dozorčí rady. Zodpovídal zde za dodávky projektů ocelových zásobníků na klíč pro chemičky, lihovary či státní hmotné rezervy, a to od projektové dokumentace přes dodávku materiálu, montáž a kolaudaci. Během svého působení vybudoval pobočku na Slovensku a spolupodílel se na zakázkách např. v Litvě, Belgii, Holandsku. Odtud po dvou letech přešel do HARSCO Infrastructure s.r.o., Praha, americké společnosti poskytující služby ve stavebnictví a průmyslu, jako výkonný provozní ředitel pro ČR a SR a jednatel společnosti na Slovensku. K jeho kompetencím patřilo efektivní vedení poboček v ČR a SR, přímé řízení marketingového oddělení, identifikace a realizace tržních příležitostí, restrukturalizace společnosti v rámci snižování nákladu. Vybudoval zde novou divizi průmyslových služeb. V roce 2012 založil pobočky německé společnosti GST Service v Praze a Bratislavě a zastával funkci výkonného ředitele a jednatele společnosti. Zavedl zde nový segment – dodávání speciálního typu mostních konstrukcí na klíč, dohlížel nad nastavením procesního řízení společnosti, její certifikací podle ISO 9001 a OHSAS 18001. Zodpovídal tady mimo jiné za nastavení marketingové a obchodní strategie společnosti, zajištění financování a nastavení provozní struktury společnosti. Absolvoval četné odborné i manažerské semináře.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Petr Bezděk


V současné době zastává pozici provozního ředitele ve společnosti Sodexo Pass Česká republika a.s. Působil jako Business development manažer ve společnosti Esa (člen skupiny Hitachi Transport Systém), se zaměřením na trhy CEE (SK, PL, HU, RO a BG). Disponuje bohatými zkušenostmi se stěhováním a slučováním skladů, je specialistou na skladovou i dopravní logistiku, projektový manažer pro oblasti logistických služeb s přidanou hodnotou včetně zákaznického servisu a IT nastavení. Je známý jako efektivní "řezník" distribučních a provozních nákladů. Své bohaté zkušenosti v minulosti získával a uplatňoval ve společnostech Benckiser, Freudenberg, ReckittBenckiser a Oriflame. Ve společnosti v Oriflame Česká Republika byl na pozici provozního ředitele.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Petr Holec, CSc.


Odborník na transfer technologií a vědecký pracovník v oboru NMR (nuclear magnetic resonance) technologií. Vystudoval obor Sdělovací technika na Fakultě elektrotechniky VUT Brno. Tamtéž absolvoval dvouleté postgraduální studium pedagogiky dospělých. V roce 1980 obdržel titul CSc. v oboru Teoretická elektrotechnika se specializací na magnetické přístroje pro NMR na VUT v Brně. Je atestovaným vědeckým pracovníkem Ila. Po ukončení studií na FE VUT Brno pracoval sedm let jako výzkumný pracovník v Tesle Brno. Zabýval se zde NMR spektrometry a řešením problémů homogenního magnetického pole. Od roku 1974 působil jako odborný asistent na Katedře teoretické a experimentální elektrotechniky VUT Brno, kde v 80. letech pokračoval jako vědecký pracovník Výzkumného a projektového ústavu robotiky. Od roku 1988 vedl osm let vývojářský tým projektu Počítačové vidění, který byl posléze úspěšně aplikován do praxe. Od konce 90. let koordinoval projekty EU, zaměřené především na transfer technologií mezi vzdělávacími středisky, aj. (Erasmus, Phare, Tempus, FP5). Dále působil jako vedoucí Kanceláře pro spolupráci s průmyslem při VUT Brno, externí konzultant pro JIC Brno, kancléř AKTOP (Association of Knowledge Transfer Offices and Professionals). Autorsky se podílel na projektech Systému školení pracovníků přenosu poznatků pro UK Praha a pro VŠB Ostrava. Nyní působí jako hodnotitel projektů výstavby vědecké infrastruktury v ČR pro MŠMT a hodnotitel vzdělávacích textů pro akreditované studium Knowledge Management v rámci projektu Evropské společnosti pro přenos vědomostí (EuKTS). Absolvoval mnoho domácích i zahraničních kurzů, stáží a pracovních pobytů se zaměřením na technologie (Základy umělé inteligence, Řízení Technologického parku, Euro Innovation Manager, Základy oceňování technologií, Technologický transfer, Jak pracovat s firmami spin-off, Training of Trainers).

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Robert Schmidt


Vlastník firmy Ekoinvesting s.r.o., 50% vlastník a jednatel Schmidt reality s.r.o.,50% vlastník a jednatel Soutma s.r.o, jednatel a generální ředitel WS International SK s.r.o, výkonný ředitel Hudson CR a.s. (výkonné řízení 12 s.r.o. holdingu Hudson), ředitel Citroen ČSAD Hodonín, vedoucí referátu dopravy na OÚ Hodonín.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Roman Šubert


AGS International Movers – generální ředitel; General Motors Southeast Europe – ředitel marketingu & PR; AAA Auto – ředitel PR; Čedok – zakladatel a ředitel Exclusive Travel, obchodní a marketingový ředitel úseku zahraničních zájezdů, člen Top Managementu; East West Travel – majitel a generální ředitel. Specialista v oblasti komunikace, vedení a řízení lidí.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Jaroslav Melichar


Specialista na výrobní procesy a technologie, projektové řízení, zavadění metod průmyslového inženýrství do praxe (manžer údržby a hlavní ing. závodu ve firmě SCHOTT s.r.o, manažer výroby ve firmě Rieter manažer výrobně technického úseku Řetězy Vamberk, výrobně technický ředitel Sanborn, výrobní ředitel ve firmě ZVU potez a.s., člen konzultantů poradenské a interim manažerské agentury Green plus) provádění průmyslových auditů,vystudoval VUT Brno fakulta strojní,strojírenská technologie. Působil v různých společnostech: Tesla Lanškroun a.s, Schott s.r.o., Rieter a.s., Řetězy Vamberk, ZVU , Sanborn a.s. , Abydos s.r.o, Unico modular a.s a to na pozicích: vedoucí výroby,výrobní ředitel, výrobně technický ředitel. Jeho hlavní devíza je dlouholetá praxe v oblasti výroby a jednání se zákazníky, vidět příležitost tam, kde jiní ne, hledání úspor a redukce nákladů ve výrobním procesu, vynikající komunikační schopnosti, flexibilita při hledání optimálního řešení, znalost různých druhů technologií výrob.

CV.docx
0,09 MB


Zobrazit více ▼


profile image

JUDr. Ing. Daniela Majzlíková, LL.M


Insolvenční správkyně a likvidátorka obchodních společností, lektorka. Vystudovala obor Právo v podnikání na Vysoké škole aplikovaného práva Praha, obor Veřejná správa a regionální rozvoj na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, získala LL.M titul (Czech Business Law in the Europeen Union) na Právnické fakultě britské Nottingham Trent University v Praze, dále absolvovala obor Právo na Bratislavské vysoké škole práva a doktorské studium na Paneurópské vysoké škole. Pracovala jako vedoucí provozního a pracovník uvěrového oddělení Investiční a poštovní banky v Krnově, poté postupně působila jako likvidátorka obchodních společností a správkyně konkursních podstat, ředitelka společnosti Winway a asistentka exekutora v Bruntále. Od roku 2010 se opět věnuje insolvenční správě a likvidaci obchodních společností. Jako lektorka zajišťovala nebo zajišťuje vzdělávací programy pro společnost MROPOR na témata: insolvenční zákon a osobní bankrot, mzdová účtárna a její povinnosti v případném insolvenčním řízení zaměstnance a v procesu soudem schváleného oddlužení, právní a ekonomické aspekty insolvence a předlužení, řízení firmy a prevence proti hrozícímu úpadku a kontrola nad ním, reorganizace jako možnost řešení problémů, trestné činy podle novely trestního zákona (č. 40/2009 Sb.) v hospodářské oblasti a ve vztahu k insolvenčnímu zákonu.

Zobrazit více ▼


profile image

M.A. Jana Tikalová


Odborná lektorka, koučka a konzultantka v oblasti manažerování lidí, AC/DC, profesionální vztahy ve firmě, mezikulturní firemní prostředí, přímý prodej a zákaznický servis. Specializace v automotive a travel retail. Působila jako master trenérka mezinárodní sítě importérů ve ŠKODA Auto, kde se spolupodílela (a následně školila) na tvorbě tréninku pro Area sales manažery pro 100+ trhů ve světě v rámci firemní distribuční strategie. Současně zde s týmem vyvíjela trénink pro sales manažery celé dealerské sítě. Business management, marketing, people management a customer process byly hlavní tři pilíře tréninkového programu.V travel retailu působila necelé 3 roky pro společnost Aelia Czech Republic, součást skupiny LaGardere, operující síť duty free obchodů na mezinárodních letištích a palubách leteckých společností. Jako senior trainer manager a HR stála u akvizice společnosti (ČSA obchody na letištích) a měla na starosti transformaci prodejních týmů včetně recruitmentu a vyškolení, zvyšování kvalifikace středního managementu, HR procesy, talent management, celofiremní vzdělávání, ISO 9001, program společenská a firemní zodpovědnost, mezinárodní reprezentace firemních výsledků v oblasti HR a trénink.Vlastní podnikání začala v roce 2001, kde pracovala především v zahraničí jako externí trenérka pro Radu Evropy, EU a posléze řadu tréninkových a konzultačních firem v ČR.V roce 2001 založila neziskovou organizaci v roli ředitelky a předsedkyně, věnovala se celoplošnému fungování organizace, fundraisingu, řízení projektů, marketingu a mezinárodní spolupráci.

Zobrazit více ▼


profile image

Mgr. Aleš Gavlas


Důkladný, komunikativní, zkušený v mnoha oborech a v několika zemích/na různých trzích, svou práci dělá rád, pozitivní, dynamický, s otevřenými horizonty. Využívám praxe a osobních zkušeností a kontaktů v řadě oborů. Konkrétně se zaměřuji na jednotlivé firmy, nevyužívám tzv. zaběhlých metod, dávám přednost komunikaci před klasickým přednášením, snažím se vyzdvihovat přednosti jednotlivců a pracovat i s jejich nedostatky. Ke zkvalitnění týmů i jednotlivců využívám moderní techniky (np.myšlenkové mapy), připravuji teambuildingové akce. Lektoruji v: ČJ, PL a AJ. Plynulá znalost AJ a PL, základní znalost RJ a NJ. Dlouholetá praxe v energetice (manažerské a exekutivní role ve firmách Severomoravská energetika/TXU Europe, Severomoravská plynárenská, ČEPS a Energetický a průmyslový holding/PdeG Silesia), v oblasti komunikace, Public Affairs a lobingu (britská společnost Grayling) a v oblasti infrastrukturních/síťových investic (britská společnost Atkins); minoritní spoluvlastník v rodinné obchodní firmě, nezávislý poradce v oblasti organizace a řízení v rámci živnostenské praxe. Dlouholetá praxe v managementu firem v ČR. Dlouholetá praxe z působení v zahraničí

CV.docx
0,08 MB


Zobrazit více ▼


profile image

František Vaške


Nezávislý lektor a konzultant. Projektový a obchodní manažer, specialista na trhy, obchodní procesy a technologie v oblasti IT, telco a silniční doprava, lektor se zaměřením na komunikaci a obchodní dovednosti. Původní profesí elektrotechnický konstruktér. Působil jako regionální ředitel firmy Software602 a.s. Několik let pracoval jako key account manažer pro IBM ČR s.r.o.. V GTS NOVERA a.s. zodpovídal za úkoly a aktivity společnosti na pozici ředitele regionální pobočky. Ve společnosti SafeNet s.r.o. zastával pozici výkonného ředitele a krizového manažera. Oblast rozvoje obchodu měl na starosti v SIMAC Technik ČR a.s. Jako projektový a obchodní manažer pracoval pro VARS BRNO a.s. V současné době je aktivní jako jednatel firmy 4Deal plus s.r.o., je aktivní při organizaci vzdělávacích akcí formou her a pracuje smluvní vyjednavač v obchodních projektech. Zároveň působí jako moderátor a organizátor her typu LARP. Zkušenosti s lektorskou praxí má především z výuky programování, školení IT pro manažery, komunikačních a obchodních dovedností a prezentačních technik. Působil jako lektor pro pracovníky Ministerstva práce a sociálních věcí. Absolvoval četná školení a obchodně i technicky zaměřené kurzy v Česku, Rakousku, Francii, USA a Nizozemsku. Mezi nimi například IT Secure Policy (Secure Computing, 2005, ČR); Parkmobile Technologie (SIMAC Technik, 2006, Nizozemsko); NetGen World Seminare, Advanced Business Development, Signature Selling Method (IBM, 2000, 2000, 1999, USA); Project manangement driving, Sales Academy, Business skills development (Mercuri International (1999, 1998-2000, 1998, ČR).

Zobrazit více ▼


profile image

Jan Svoboda


Jan Svoboda vystudoval České vysoké učení technické, obor Telecommunication Faculty, Data Transmission. Začínal jako vedoucí zkušební laboratoře, kde měl zodpovědnost za realizaci terénních studií v Tesle Karlín. Poté působil na centru technické podpory ve společnosti Tescom s.r.o. jako vedoucí a koordinátor týmu specialistů. Následně se stal obchodním ředitelem v Siemens Telecomunikace a Contactel s.r.o. V Siemensu se vypracoval až na generálního ředitele a člena správní rady v divizi Komunikace, od roku 2006 přesídlil do Siemensu OOO v Rusku, kde vedl přes 450 lidí a s jeho nápomocí firma o 130% překročila roční business plán. Vedl jako Country manager a CEO Nokia Siemens Networks v Rusku a New Telecommunications Ltd. V roce 2009 se stal konzultantem a majitelem cestovní kanceláře, zabývá se lektorováním, specializuje se na interkulturní komunikaci. Školí i v anglickém a ruském jazyce.

Zobrazit více ▼


profile image

Bedřich Snášel


Bedřich Snášel je manažer specializující se na marketing. Má rád výzvy a baví ho nastavovat nefungující firmy v oblasti obchodu a marketingu. Již 6 let je jednatelem marketingové a eventové agentury OnePR a vzdělávací společnosti Educatoria Institut. Je také jedním z hlavních realizátorů prestižního PLESU JAKO BRNO. Velký důraz klade na osobní přístup a poznání potřeb klientů.

Zobrazit více ▼


profile image

Kateřina Jasinská


V současné době pracuji jako lektorka a zaměřuji se na rozvoj v oblasti telefonické komunikace s klienty (sjednávání schůzek, prodej) a také na prodejní dovednosti. Mezi mé klienty patří společnosti z různých oblastí - např. logistika, pojišťovnictví, IT, telekomunikace,.. – K2 atmitec s.r.o., NAM systém a.s., Česmad Bohemia, Česká pojišťovna, obchodní zastoupení Pojišťovny České spořitelny, Partners, Sillet group a.s...Čerpám ze své 12.leté praxe, kdy jsem působila ve společnosti Atlas software a.s. nejdříve jako telefonistka, poté na manažerské pozici, jako vedoucí týmu telefonistek a následně ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., kde jsem začala na pozici telefonistky a následně jsem se vypracovala na manažerskou pozici – vedoucí týmu telefonistek pro regiony Ostravy a Brna. I nyní jako lektorka se pohybuji v oblasti telemarketingu a prodeje, abych měla stále možnost sledovat situaci na trhu a dle toho reagovat a realizovat rozvoj mých klientů. Abych stále to, co učím, měla vyzkoušené, že v praxi opravdu funguje. Jinak fungoval telemarketing např. před 10.lety a úplně jiná situace je dnes, a proto je stále důležité hledat nové cesty, jak být v této oblasti úspěšný. Napsala jsem několik článků, týkající se telefonování, které je možno najít na www.jak-komunikovat.cz.

Zobrazit více ▼


profile image

Mgr. Marie Princlová


Lektorka a konzultantka se zaměřením na management, marketing a komunikaci ve vědě. Vystudovala Pedagogickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni. Po studiích nastoupila jako středoškolská profesorka na gymnáziu v Tachově. Dále působila jako historička Jihočeského muzea v Českých Budějovicích, kde měla na starost pořádání tematických výstav. Pokračovala jako manažerka Malého divadla v Českých Budějovicích. V roce 1994 nastoupila jako obchodní a marketingová ředitelka Schwan Stabilo ČR s odpovědností za plánování marketingových aktivit a účasti na veletrzích. Od roku 1999 působí jako samostatná lektorka marketingu a CIMA. Externě spolupracuje také s Technickou univerzitou Liberec a Univerzitou Pardubice, kde vede semináře zaměřené na komunikaci vědeckých pracovníků. V roce 1998 absolvovala kurz CIMA marketing, v roce 2004 kurz Metodika vzdělávání dospělých.

Zobrazit více ▼


profile image

Mgr. Petr Pokorný


HR specialista, interim manažer, lektor, odborník na organizaci a řízení firem, personální řízení, audit personálních procesů, firemní kulturu. Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Působil jako personální ředitel a ředitel služeb, logistiky a zákaznického servisu ve společnosti Hartmann-Rico. Odtud pokračoval ve funkci koordinátora pro Českou republiku a personálního ředitele v Barum Continental. Do roku 2011 pak spolupracoval se Zentiva Group na pozici ředitele lidských zdrojů a služeb pro střední a východní Evropu. Jako člen představenstva se zde podílel na rozhodnutích týkajících se obchodu, marketingu, výroby, finančního řízení, akvizic, krizového managementu, účetních uzávěrek, interních auditů, PR aktivit a plánování. Byl součástí týmu odpovědného za novou vizi personální práce společnosti, vytvoření nové strategie, priorit, projektů, nástrojů, systémů a jejich implementace do praxe v 17 zemích východní Evropy. Od loňského roku působí jako nezávislý poradce a lektor se specializací na lidské zdroje. Jeho zahraniční zkušenosti z oblasti zahrnují Německo, východní Evropu, Francii a Malajsii. V oblasti řízení firem se podílí na vytváření firemních vizí a strategií, jejich uvádění do denní praxe, ustálení firemní kultury. V personálním řízení se zaměřuje na nastavení moderních nástrojů personální práce ve všech důležitých oblastech firemního života (obchod, výroba, administrativa), od dělníků po vrcholový management, na systémy řízení výkonu, interní komunikaci a externí PR, management talentů, kolektivní vyjednávání, sociální vztahy, komunikaci s odbory. Ma četné zkušenosti s vedením kurzů a tréninků. Pravidelně přednáší na vysokých školách a účastní se odborných konferencí. V roce 2008 získal ocenění Personální manažer roku, byl také finalistou Manažera roku 2010. Je členem expertní rady společnosti People management Forum.

Zobrazit více ▼


profile image

Mgr. Petra Zallmannová


Odborná konzultantka, osobní kouč a lektorka komunikace a managementu především v oblasti zákaznického servisu. S firmou Green plus s.r.o. spolupracuje v oblasti odborného poradenství rozvoje a podpory klientských služeb. V minulosti působila jako manažerka mezinárodního centra zákaznické podpory pro Evropu, Střední východ a Afriku (Motorola s.r.o.) a jako manažerka celosvětové multilinvgní informační databáze a interního firemního vzdělávání pro Evropu (Monster Worldwide s.r.o.). V rámci působení ve firmě Motorola se kromě náboru nových zaměstnanců pro svůj rozsáhlý tým (40 zaměstnanců), organizace jejich školení, práce a kontroly kvality práce, také podílela na procesu integrace mezinárodních servisních poboček firmy do brněnského centra, na zavádění, sjednocování a podpoře procesů sdílené mezinárodní zákaznické podpory, jejich stabilizace a odstraňování nákladných servisních výjimek. Hlavní náplní práce pro firmu Monster Worldwide bylo vedení mezinárodního týmu (12 zaměstnanců) zajišťujícího aktivní i pasivní interní vzdělávání multilingvního zákaznického centra, školení nových zaměstnanců, příprava podpory pravidelných změn produktů firmy, školení „soft skills“ a coaching. Zásadní součástí této pozice byla příprava a implementace interní organizace efektivního předávání a archivace pracovních procesů (Knowledge Management Database). Práci na poli mezinárodního klientského servisu předcházela kulturně-organizační, překladatelská a tlumočnická spolupráce s kulturními a vzdělávacími institucemi (nakladatelství Petrov, Hospodářské noviny, Univerzita Palackého v Olomouci). Vysokoškolský titul získala po absolvování oboru anglická a španělská filologie na UP Olomouc.

Zobrazit více ▼


profile image

Mgr. Robert Laciga


MedicaHealthworld, a. s., generální ředitel společnosti a předseda představenstva komunikační agentury specializované na servis nadnárodním farmaceutickým společnostem; Simpy You, s. r. o., ředitel; Motip-Dupli Group Obchodní ředitel pro JV Evropu. Specialista na obchodní vyjednávání, strategie rozvoje klíčových zákazníků, tvorbu marketingových plánů a řízení produktových manažerů.

Zobrazit více ▼


profile image

Mgr. Vladimír Dvořák


Manažer v oblasti produktového vývoje a projektového managementu, konzultant, lektor, certifikovaný kouč. Vystudoval ekonometrii na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy univerzity. Po studiích se po dobu čtrnácti let věnoval odborné a manažerské činnosti v oblasti produktového vývoje nadnárodních finančních skupin v pojišťovací oblasti (Generali pojišťovna, Allianz pojišťovna, ING životní pojišťovna, AXA životní pojišťovna). Od roku 2006 se paralelně věnoval také koučování a lektorské činnosti. Nyní se této oblasti věnuje naplno. Zaměřuje se hlavně na oblast osobního rozvoje, kariérového koučování, time managementu a stanovování priorit. Vedl či vede přednášky a kursy z oblasti pojišťovnictví a produktového vývoje pro společnosti IRR a Smith&Novak, školení komunikačních dovedností a týmové spolupráce pro společnost IPS Alfa. a.s., koučování pro společnost VM Factory s.r.o. Od roku 2010 se věnuje individuálnímu koučování středního, vyššího managementu a odborných pozic z bank a pojišťoven, podnikatelů a pozic v obchodních útvarech. Působí také jako konzultant ve finanční oblasti. Zde se věnuje především problematice skladby produktového portfolia finančních produktů ve vazbě na distribuční kanál a cílovou skupinu klientů, problematice odměňování a nastavení provizních systémů. Absolvoval workshop týmového koučování, výcvik v psychologickém koučování (QED GROUP a.s., 2011, 2009-2010), kurz Life and Health Product Development (Swiss Re, 2008), Product development & management (VODW marketing, 2006) a seminář Advanced Life Insurance Seminar for Central and Eastern European countries (Münich Re, 2000).

Zobrazit více ▼


profile image

Mgr., Ing. Roman Maslen


Specialista na B2B marketing, sponzoring, event marketing a prodejní strategie. Vystudoval pedagogiku na Univerzitě Komenského v Bratislavě, dále obor Business Management and Finance na podnikatelské fakultě VUT v Brně, zaštítěný Nottingham Trent University. Na podnikové fakultě dále pokračoval ve studiu podnikových financí a obchodu a MBA programu. Svou kariéru začal ve společnosti DATART jako marketingový manažer. Pokračoval ve společnosti ŠPORT PROGRESS, kde měl na starosti řízení divize sportovního marketingu, cestovní kanceláře i maloobchodní sítě prodejen. Po sedmi letech se vypracoval na pozici výkonného ředitele. Společnost řídil 3 roky, během kterých zodpovídal za strategické řízení. Jeho další kariérní kroky vedly do agentury TNS Slovakia, působící v oblasti marketingového průzkumu a výzkumu médií. Zde se specializoval na marketing a prodej. Rovněž byl členem představenstva společnosti. Nyní spolupracuje s Green Plus na obchodních aktivitách v rámci Slovenska.

Zobrazit více ▼


profile image

Ing. Tomáš Rybička


Interim Manager v oblasti finančního managementu, specialista na procesy a metodiku Financí, zdokonalování řízení výkonnosti, rizika a efektivity interních procesů. Od roku 2001 vytváří a aktivně vede praktické tematické workshopy, jejichž účelem je přinést know-how, zkušenosti a čerstvý vítr z úspěšnějších světových společností, od roku 2013 působí jako nezávislý Interim CFO.Zkušenosti má ze společností Philip Morris, T-Mobile, Pfizer a Xerox. V současné době pracuje převážně pro české a start-up podniky. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, je držitelem certifikátů Lean Six Sigma a ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants).

Zobrazit více ▼


profile image

Bc. Kamil Škrobala


Budujete "živou" firmu v duchu udržitelného rozvoje? Chcete mít firmu strategicky zaměřenou, systémově postavenou a zároveň flexibilní? Potřebujete identifikovat slabá místa v hospodaření firmy a mít je pod kontrolou? Uvažujete o restrukturalizaci firmy? ... pomohu Vám ... ať už jako zaměstnanec či externista Nabízím talentové vlohy Koordinátora, Analytika, InspirátoraMotivátora, Systematika, Empatika a Poradce (report kouče MindSoft-Radvana Rudolfová)

Zobrazit více ▼


profile image

Pavel Matoušek


Pavel vystudoval Silnoproudou elektrotechniku na ČVUT, Podnikovou ekonomiku na VŠE v Praze a je držitelem titulu MBA z Prague International Business School, akreditovaném Manchester Metropolitan University. Kromě českého jazyka hovoří plynně anglicky, německy a částečně rusky. Svou kariéru začal ve společnosti KORADO, kde kromě výroby zodpovídal i za rozběh investice do výstavby nového výrobního závodu a později za strategickou investici do závodu v Bulharsku. Po návratu z Bulharska zodpovídal v této mezinárodní společnosti za finance a controlling. Poté byl ředitelem společnosti MOTOCO, vlastněné americkým investorem. Pro tohoto investora byl členem i restrukturalizačního týmu v USA. Jako Interim manažer pracoval mimo jiné pro společnosti Schneider Electric, Motor Jikov, Agro Jevišovice a ELFE. Dále partnersky spolupracoval se společnostmi M.L.Moran, Boston Venture CE a AlixPartners. Pavel je zakladatelem a Managing Partnerem společnosti CRASTIG Ve společnosti CRASTIG má Pavel především zodpovědnost za Kontraktační politiku, Strategický a vrcholový management, Organizaci, Rozvoj obchodu, Lidské zdroje, Investice, Interní kontroly, Projektový management a Plánování

Zobrazit více ▼


profile image

Petr Karkovský


Petr Karkovský působil do roku 2004 ve vrcholovém managementu firem v oblasti FMCG, kde získal řadu praktických zkušeností v oblastech řízení výroby, logistiky, projektového řízení a Balance Scorecard. V roce 2012 se stal finalistou soutěže projektový manažer roku.

Zobrazit více ▼


profile image

Petr Laštůvka


Již 8 let se věnuje práci v marketingu a médiích. V roce 2009 začal pracovat pro společnost CET 21 spol. s r.o. (NOVA GROUP) jako marketingový konzultant a business manager. Pro společnost aktivně získával nové klienty, jako např. Polabské mlékárny a.s., MALL.CZ, Sportisimo s.r.o. nebo Klikpojisteni.cz, a.s., se kterými plánoval efektivní rozvržení reklamních kampaní v rámci TV i v rámci online reklamy. V roce 2015 založil vlastní digitální agenturu WOW MARKETING s.r.o., zaměřenou na výkonnostní online marketing a social media marketing. Jeho současnými klienty jsou např. FAKRO CZECH s.r.o., SATJAM s.r.o., ASPENA s.r.o., Larooptik s.r.o. nebo Klikpojisteni.cz, a.s. V roce 2016 rozšířil své podnikání, založením agentury WOW MEDIA s.r.o., která se specializuje na plánování a nákup médií.

Zobrazit více ▼


profile image

Petr Látal


Svoji kariéru začal jako vodní záchranář u Vodní záchranné služby ČČK Brno-město, kde zajištoval bezpečnost na brněnské přehradě, například i při akcích jako je každoroční mezinárodní soutěž ohňostojů Ignis Brunensis. Od roku 2010 působí u Českého červeného kříže Brno-venkov, jako instruktor a v současné době zastává funkci zástupce velitele Humanitární jednotky, která vyjíždí při hromadných neštěstích a živelných katastrofách, zejména při povodních. Pracoval jako zdravotnický asistent na Koronární jednotce (jednotka intenzivní péče) I.interní kardioangiologické kliniky ve Fakultní nemocnici u sv. Anny v Brně. Dále pracoval na operačním sále jako sanitář ve SurGal Clinic s.r.o. Díky tomu má bohaté zkušenosti v oblasti intenzivní péče. Dále působí v organizaci FARG-záchranná o.s. , sdružení zabývající se osvětou a odbornou přípravou zdravotnických záchranářů a zdravotnickou asistenci na akcích a manifestacích různého typu, jako záchranář. Je vystudovaný Zdravotnický asistent a má osvědčení Zdravotníka zotavovacích akcí. Je členem České resuscitační rady, která se podílí na výzkumných studiích a vydávání směrnic v oblasti kardiopulmonární resuscitace. Dále působí jako člen ve sdružení CZECH ASSOCIATION of COMBAT MEDICS, organizace zabývající se výukou, osvětou a inovací v oblasti vojenské medicíny a přednemocniční neodkladné péče v taktickém prostředí, jejich nedílnou součástí je příprava na pomoc při řešení následků po teroristickém útoku. V rámci své činnosti je odborníkem na záchranné a zdravotní pomůcky a prostředky používané záchrannou službou i laickou veřejností. Své odborné zkušenosti využívá při školení První pomoci v podnicích a firmách různého zaměření, které provádí svou činnost v prostředí se zvýšeným rizikem úrazu. V současné době pokračuje v bakalářském studiu na vysoké škole zdravotnické v Praze.

Zobrazit více ▼


profile image

Petra Šestáková


Vystudovala Střední průmyslovou školu oděvní obor návrhářství. V roce 2001 absolvovala vizážistický rekvalifikační kurz. Stala se majitelkou kosmetického studia v Praze. Pravidelně hostuje v televizním pořadu Sama doma na ČT1. Má bohaté zkušenosti před i za kamerou. V současnosti je největší zájem o její ŠKOLU LÍČENÍ. Ve skupinkách max. po 15 ženách učí vtipnou formou, jak se ženy mají správně líčit a pečovat o svou pleť. Jejíma rukama prošli Karel Gott, Kateřina Neumannová, Petra Kvitová, Bára Basiková, Klára Issová, Lucie Vondráčková, Markéta Irglová, Iva Kubelková, Pavlína Němcová a mnoho dalších. Spolupracuje například se společnostmi L`Oréal Paris, L`Oréal Professional, Petra Měchurová-hair design, s Českou Miss, dále s vydavateli časopisů a novin - MAFRA, BURDA, BAUER MEDIA, SANOMA a předními fotografy jako je Nguyen Phuong Thao, David Neff, Robert Vano, Petr Adámek, David Port, Jan Vágner. Osobní branding přednáší na VŠE. Její doménou jsou proměny – poradenství v osobním stylu a líčení pro imidžové focení. Vydala knihu Obrazová příručka o líčení a připravuje další.

Zobrazit více ▼


profile image

Viliam Švehla


Viliam Švehla je odborník na logistiku a supply chain so skúsenosťami s riadením medzinárodného tovarového toku, logistických procesov a z implementácie logistických projektov najmä v zahraničí (Holandsko, Belgicko, Kanada, Veľká Britnánia, Česká republika), pričom rozmery konkrétneho projektu predstavovali nezriedka stovky mil. EUR. Vďaka predošlému sales a business development backgroundu a 20-ročnej praxi na manažérskych pozíciách Viliam rozumie komplexnosti zámerov a projektov, náväznostiam medzi operačnou a obchodnou časťou projektov a súvisiacich priorít.Viliam pracoval v nadnárodných spoločnostiach (Spin Master, Nagel Group, Perfetti Van Melle). Okrem aktivít v logistických projektoch pôsobí aj ako prednášateľ v MBA programoch a na firemných workshopoch.Práklady oblasti pôsobenia:* výber / tendering (RFP/RFQ procesy) logistických providerov – kontraktná logistika, skladovanie, preprava (cestná, námorná, vzdušná) * budovanie nových skladov, layout nových skladov, sťahovanie a zlučovanie existujúcich skladov * transfery a premiestňovanie prevádzkových jednotiek vrátane všetkých súvisiacich operačných procesov * optimalizácia logistických procesov s dôrazom na zvyšovanie kvality služieb a znižovanie nákladov, procesný manažment, konsolidácia tovarového toku a zákazníckych služieb v rámci Európy, manažment logistických dát, procesy internej (in-house) logistiky a vnútrofiremného toku tovaru, LEAN princípy * pomoc pri implementácii logistických systémov / ERP systémov * network optimalizácia (distribúcia, preprava) s ohľadom na strategické umiestnenie distribučných bodov * oblasti pedagogického pôsobenia: vzdelávacie moduly spojeneé s manažmentom projektov, logistikou, supply chainom, operačným a procesným manažmentom, dizertačné poradenstvoJazyky:- anglický- český- slovenský Geografická dostupnosť pre projekty:- bez obmedzenia

Zobrazit více ▼